Πηγές: Έρευνες

 Σελ. 1 από 11: > >>

Τι γνώμη έχουν άραγε οι εκπαιδευτικοί αλλά και οι μαθητές για τη χρήση της τεχνολογίας μέσα στην τάξη, κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας; Θεωρούν ότι έχει καλύτερα αποτελέσματα από την απλή, παραδοσιακή διδασκαλία;

Ενημέρωση: 08-12-2016 06:44 | Περισσότερα...

Από τότε που ξεκίνησε η τεχνολογία να μπαίνει πιο δυναμικά στην τάξη κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας έχουν γίνει και κυκλοφορήσει πολλές έρευνες για τις πιθανές επιπτώσεις που μπορεί να έχει αυτή η αλλαγή στις επιδόσεις των μαθητών σε όλες τις βαθμίδες τις εκπαίδευσης. Τα αποτελέσματα διχάζονται. 

Ενημέρωση: 19-05-2016 06:31 | Περισσότερα...

Ο ρόλος της προσχολικής εκπαίδευσης σε παγκόσμιο επίπεδο αναδιαμορφώνεται και απελευθερώνεται από τα τετριμμένα εκπαιδευτικά αναλυτικά προγράμματα, σχεδιάζονται έτσι  εκπαιδευτικές παρεμβάσεις που περικλύουν δεξιότητες ζωής, κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης και διερευνητικής μάθησης, κυρίως γιατί έρευνες αποδεικνύουν πλέον το καθοριστικό ρόλο του Νηπιαγωγείου στην καλλιέργεια των δεξιοτητων αυτών. 

Ενημέρωση: 26-04-2016 12:52 | Περισσότερα...

Το νηπιαγωγείο αποτελεί το πρώτο εκπαιδευτικό βήμα προς την εγκύλιο εκπαίδευση. Είναι μία βαθμίδα με εξέχουσα σημασία που θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο προς τη διαμόρφωση του εσωτερικού κινήτρου μάθησης αλλά και της διάθεσης προς την εκπαίδευση.

Ενημέρωση: 01-03-2016 10:27 | Περισσότερα...

Κάνοντας την υπόθεση ότι μερικές χώρες έχουν τα χρήματα και τη θέληση να ενσωματώσουν την τεχνολογία μέσα στις σχολικές τάξεις, προκύπτει ένα ερώτημα που μπορεί να προκαλεί εντύπωση αλλά είναι πάντα επίκαιρο και βασικό: Τελικά, οι εκπαιδευτικοί την χρησιμοποιούν την τεχνολογία ή απλά υπάρχει τυπικά;

Ενημέρωση: 26-11-2015 08:07 | Περισσότερα...

Η προσχολική αγωγή αποτελεί το πρώτο και θεμελιώδη λίθο της εκπαιδευτικής και μαθησιακής διαδικασίας. Ωστόσο, αποτελεί και ένα πεδίο έρευνας και αμφισβήτησης σε σχέση με την ηλικία έναρξης της εγκύκλίας μόρφωσης.


 

Ενημέρωση: 29-10-2015 00:17 | Περισσότερα...

Καθώς η συζήτηση για το αν πρέπει ή όχι να επιτραπούν τα κινητά τηλέφωνα στην τάξη συνεχίζεται, μια νέα μελέτη από το CNN για τα social media και τους εφήβους δείχνει ότι οι 13χρονοι ελέγχουν τα social media μέχρι και 100 φορές την ημέρα, εξάρτηση που οφείλεται στην ανάγκη τους για αποδοχή.

Ενημέρωση: 09-10-2015 10:31 (Δημιουργία: 08-10-2015 19:01) | Περισσότερα...

Η λεγόμενη γενιά του YouTube έχει την τάση να τα μαθαίνει όλα από εκεί. Από εκεί παίρνει συμβουλές για το πώς θα μαγειρέψει, πώς θα μακιγιαριστεί, πώς θα κάνει κατασκευές άρα οι συμβουλές καριέρας ήταν το επόμενο αναμενόμενο βήμα.

Ενημέρωση: 07-10-2015 07:53 | Περισσότερα...

Οι ανησυχίες σχετικά με την εξάρτηση των νέων από τα social media και τον αντίκτυπό της στην ευημερία τους, αυξάνονται μετά από μια μελέτη που δείχνει ότι ένα στα πέντε παιδιά ξυπνάει σχεδόν κάθε βράδυ, είτε για να διαβάσει ή να αναρτήσει μηνύματα.

Ενημέρωση: 18-09-2015 08:26 | Περισσότερα...

Ο χώρος της εκπαίδευσης αλλάζει και ακολουθεί την πορεία της πολιτιστικής, οικονομικής και τεχνολογικής εξέλιξης της κοινωνίας. Είναι απόλυτα λογικό έρευνες να αναζητούν λύσεις σε σύγχρονα εκπαιδευτικά προβλήματα όπως η σχολική αποτυχία καθώς και η σχολική διαρροή.

Ενημέρωση: 14-09-2015 16:18 | Περισσότερα...

Σύμφωνα με νέα έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Phoenix, πολλοί εκπαιδευτικοί δεν είναι πρόθυμοι να ενσωματώσουν τα social media στις τάξεις τους, ακόμα κι αν είναι αρκετά εξοικειωμένοι με τη χρήση αυτών των μέσων στην προσωπική τους ζωή.

Ενημέρωση: 04-09-2015 11:56 | Περισσότερα...

Τα MOOC (Massive Open Online Courses) είναι κατά πολλούς το μέλλον της εκπαίδευσης. Μια εκπαίδευση στην οποία θα μπορούν να συμμετέχουν όλοι, ανεξάρτητα του πού βρίσκονται, του τι δουλειά κάνουν, της οικονομικής κατάστασής τους. Μια εκπαίδευση όπου ο καθένας θα σπουδάζει ό,τι θέλει, με τον ρυθμό που θέλει, όπως θέλει.

Ενημέρωση: 26-08-2015 07:51 | Περισσότερα...

Mια μελέτη που δημοσιεύτηκε πρόσφατα δείχνει ότι το Facebook και η τάξη θα μπορούσαν να συνυπάρχουν αρμονικά, καθώς το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να έχει προστιθέμενη αξία ως εργαλείο μάθησης.

Ενημέρωση: 03-07-2015 09:45 | Περισσότερα...
 Σελ. 1 από 11: > >>