Πόσο αυτοέλεγχο έχουμε όταν αντιμετωπίζουμε ψηφιακούς περισπασμούς;


Κατηγορία: Μελέτες
Συνεισφορά: Ελένη Ρεβέκκα Στάιου - erstaiou@media.uoa.gr


Οι ψηφιακοί πειρασμοί είναι πολύ δυνατοί, ειδικά για τους μαθητές που είναι πολλές φορές αναγκασμένοι να μελετούν στον...ίδιο τον πειρασμό, τον υπολογιστή και το διαδίκτυο. Πόσα παιδιά μπορούν να καταλάβουν ότι είναι καλύτερο να μελετήσουν πρώτα και μετά να διασκεδάσουν, παρά να διακόπτουν συνεχώς και η προσοχή τους να διασπάται;


Μέσα από έρευνα που πραγματοποιήθηκε στην Φιλαδέλφεια, διαπιστώθηκε ότι τα παιδιά που είχαν καλύτερο αυτοέλεγχο και μπόρεσαν να ολοκληρώσουν τις ασκήσεις τους χωρίς να διασπαστούν από τα παιχνίδια που έπαιζαν στην διπλανή οθόνη είχαν καλύτερους Μ.Ο. στο σχολείο και ήταν πιθανότερο να αποφοιτήσουν στην ώρα τους.


 


Ο αυτοέλεγχος είναι κάτι που χρειάζεται σε όλους τους τομείς της ζωής μας και όχι μόνο στην εκπαίδευση. Πολλοί υποστηρίζουν ότι θα έπρεπε να διδάσκεται με κάποιο τρόπο και στα σχολεία χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι είναι το μόνο συστατικό για να πετύχει κάποιος στη ζωή του.

Ετικέττες: school, students, internet, computers


Ενημέρωση: 17-09-2014 07:34 (Δημιουργία: 16-09-2014 10:20) | Αρχείο Κατηγορίας Μελέτες