Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!
Πηγές: Ειδήσεις
Σε αντίθεση με τις επιφυλάξεις που διατηρούν ορισμένοι για τον τίτλο «δημοσιογράφος του διαδικτύου», ήρθε η δικαίωση τους με τα βραβεία Πούλιτζερ.
Τα κοινωνικά δίκτυα είναι ένας ολόκληρος κόσμος , που αναπτύσσεται, προβληματίζεται, και βέβαια ανταγωνίζεται. Στο «παρατηρητήριο» βλέπουμε ποια δίκτυα κερδίζουν περισσότερους χρήστες, σε μία λίστα που διαρκώς αλλάζει, ενώ στις υψηλές θέσεις βρίσκεται και δίκτυο για παιδιά.
Η τάση «Social TV», όπως αποκαλείται χαρακτηριστικά, σχετίζεται με την χρήση του Facebook, του Twitter και άλλων εφαρμογών σε κινητές συσκευές με τον παράλληλο σχολιασμό τηλεοπτικών shows.
Στο παρακάτω άρθρο του Gary Stager εκπαιδευτικού θα διαβάσετε την άποψή αλλά και τον προβληματισμό του για το κατά πόσο βοηθούν τα μαθήματα εξ’ αποστάσεως και αν η σύγχρονη αυτή τάση προωθεί την εκπαίδευση και την εξειδίκευση.
Ο φονικός σεισμός στην Ιαπωνία, δεν άφησε μόνο υλικές ζημιές αλλά και ψυχολογικές. Η οικονομική υποστήριξη είναι αναγκαία αλλά πάντα σε συνδυασμό με την αντίστοιχη ψυχολογική.
Το Ελεύθερο Πανεπιστήμιο ανοίγει για ακόμα μία χρονιά τις πόρτες του σε ανρθώπους που ενδιαφέρονται να μάθουν εκτός των στενών ορίων μιας τάξης ή μιας συμβατικής πανεπιστημιακής αίθουσας.
Τα social media παύουν να είναι μόνο για διασκέδαση και κοινωνικοποίηση. Μπορούν πλέον να συμβάλλουν και σε κοινωνικά θέματα, όπως φαίνεται και από την ακόλουθη ιστορία που περιγράφει την περιπέτεια ενός παιδιού από την Γάζα, ευτυχώς με καλό τέλος.
Θέμα ρατσισμού στα κορυφαία πανεπιστήμια της Αγγλία έθεσε ο Πρωθυπουργός της χώρας, που αν και κατακρίθηκε ως ειρωνικό, θέτει κάποια θέματα με βαθύτερα προβλήματα, όπως τα δημόσια σχολεία της χώρας και τις ευκαιρίες που προσφέρουν στους μαθητές τους.
Μέχρι ποιο σημείο πρέπει να φτάνουν οι ηλεκτρονικές φιλίες μεταξύ μαθητών και καθηγητών; Πρέπει να υπάρχει επικοινωνία μεταξύ τους μέσω των κοινωνικών δικτύων ή πρέπει ο καθηγητής να είναι απρόσωπος;
|