Πηγές: Άρθρα

 Σελ. 1 από 37: > >>

Πολλές φορές έχουμε την αίσθηση ότι αυτά που μαθαίνουμε στο σχολείο είναι πολύ ακαδημαϊκά και δεν θα μας χρησιμεύσουν πουθενά στη ζωή μας ή στο μελλοντικό επάγγελμα που θα ακολουθήσουμε. Οι δάσκαλοι πάντα έχουν μια απάντηση να μας δώσουν σε αυτό αλλά μήπως τελικά το θέμα είναι πιο περίπλοκο;

Ενημέρωση: 12-01-2017 06:48 | Περισσότερα...

Ποια ήταν αλήθεια τα κύρια αντικείμενα σκέψης και συζήτησης στο χώρο της εκπαίδευσης τη χρονιά που κλείνει; Τι ήταν αυτό που απασχόλησε γονείς και εκπαιδευτικούς; Βρέθηκαν άραγε λύσεις;

Ενημέρωση: 29-12-2016 07:50 | Περισσότερα...

Εσείς χρησιμοποιείτε τη γλώσσα των social media; Γράφετε LOL, BRB kai OMG; Ξέρετε άραγε τι σημαίνουν; Η νεολαία πάντως σήμερα τα χρησιμοποιεί σε ιδιαίτερα μεγάλο βαθμό, σε σημείο που αναρωτιούνται οι ειδικοί αν έχει επίπτωση στην εκπαίδευσή τους και στον τρόπο που μαθαίνουν.

Ενημέρωση: 15-12-2016 07:40 | Περισσότερα...

Η γνώση και η πληροφορία χαρακτηρίζεται πλέον από την παγκόσμια εμβέλεια τους. Είναι πλέον ζητούμενο η ενθάρρυνση πρακτικών που καλλιεργούν διεθνείς συνεργασίες εκπαιδευτικών και σχολείων καλλιεργώντας την έννοια του μαθητή του κόσμου και των παγκόσμιων σχολειων. 

Ενημέρωση: 13-12-2016 06:55 | Περισσότερα...

Η τακτική του να έχει κάθε μαθητής έναν υπολογιστή μπροστά του (ή αντίστοιχα ένα τάμπλετ ή ένα κινητό πιο πρόσφατα) εμφανίστηκε αρχικά στη δεκαετία του '90 αλλά φαίνεται ότι τα τελευταία χρόνια επανέρχεται δυναμικά.

Ενημέρωση: 17-11-2016 06:46 | Περισσότερα...

Μέσα στις σύγχρονες τάξεις, που οι μαθητές με ειδικές ανάγκες έχουν να αντιμετωπίσουν φαινόμενα όπως ο εκφοβισμός, η πίεση και ο ανταγωνισμός από τους συμμαθητές τους αλλά και το γενικότερο άγχος τους σχολείου, η τεχνολογία μπορεί να αποτελέσει ένα πολύ ισχυρό εργαλείο για την ενίσχυση της αυτοπεποίθησής τους.

Ενημέρωση: 10-11-2016 06:54 | Περισσότερα...

Η προσωπική εμπειρία είναι μία δυνατή γνώση που μεταφέρεται βιωματικά και για αυτό το λόγο είναι μία γνώση που αποτυπώνεται κατακτώντας τον ακροατή. 

Ενημέρωση: 08-11-2016 07:26 | Περισσότερα...

Οι νέεοι είναι εξοικειωμένοι με τη χρήση της τεχνολογίας και παρουσιάζονται ιδιαίτερα πρόθυμοι να χρησιμοποιήσουν και να εφαρμόσουν νέα παιχνιώδη εικονίδια ή άλλα στοιχεία για τη μεταξύ τους επικοινωνία και διάδραση. Τα γνωστά προσωπάκια (emojis) Που εκφράζουν κάποιο συναίσθημα είναί ένα από τα πιο δημοφιλή στοιχεία που χρησιμοποιούν. 

Ενημέρωση: 18-10-2016 07:27 | Περισσότερα...

Οι παράγοντες που εηρεάζουν τη μάθηση αλλά κι την εκαπδιευτικοί διαδικασί είναι πολύ και σχετίζονται τόσο με τους ανθρώπους που απαρτίζουν την εκπαιδευτική κοινότητα όσο και με τις σχολικές δομές σε επίπεδο υπηρεσιών και κτηρίων. 

Ενημέρωση: 04-10-2016 00:36 | Περισσότερα...

Έχουμε συνηθίσει όταν λέμε κόμικς να σκεφτόμαστε διασκέδαση, χιούμορ και σε καμία περίπτωση διάβασμα σχολείου, διδασκαλία και μαθήματα. Θα μπορούσε αυτή η αγαπητή ασχολία-το διάβασμα κόμικς-να χρησιμοποιηθεί μέσα στην τάξη;

Ενημέρωση: 18-08-2016 07:29 | Περισσότερα...

Πολλές θεωρίες γράφονται σχετικά με τη χρήση της τεχνολογίας μέσα στην τάξη και τα πλεονεκτήματά της για τους μαθητές αλλά και τους εκπαιδευτικούς. Είναι γεγονός ότι η τεχνολογία τοποθετεί τους μαθητές στο κέντρο της διαδικασίας της μάθησης, ενισχύει τη συνεργασία και κυρίως κάνει εύκολα προσβάσιμες όλων των ειδών τις πληροφορίες που χρειάζονται τα παιδιά για τα μαθήματά τους και όχι μόνο. 

Ενημέρωση: 11-08-2016 08:16 | Περισσότερα...

Το σχολείο αποτελεί ένα οικοσύστημα όπου εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς οφείλουν να βρουν ένα τρόπο επικοινωνίας αλλά και ουσιαστικής συνεργασίας και αλληλεπίδρασης. 

Ενημέρωση: 28-06-2016 22:13 | Περισσότερα...

Η ψηφιακή γνώση και δεξιότητα που απαραίτητα στην εποχή μας πρέπει να κατέχουν οι μαθητές από τα πρώτα βήματά τους στην εκπαίδευση, από πολλούς ερευνητές και παιδαγωγούς έχουν χαρακτηριστεί ως δεξιότητες επιβίωσης στη σύγχρονη εποχή. 

Ενημέρωση: 22-06-2016 12:22 | Περισσότερα...
 Σελ. 1 από 37: > >>